Adviesverlening

We verlenen advies aan bedrijven, en vooral KMO’s.

Onze consultants hebben allemaal minstens 25 jaar ervaring. Hun advies is dus gebaseerd op een uitgebreide, praktische kennis en ervaring.


Bij ons geen juniors aan senior tarief.

Intelligent Sales Management

Het koopgedrag is recent sterk veranderd. Vandaag is het een “koop” ipv. een “verkoop” cyclus.

Tijd voor een nieuwe aanpak…

Gandamo heeft een nieuwe Sales methodiek ontwikkeld om deze uitdaging aan te gaan. Deze aanpak:

  •  geeft een heldere en consistente structuur aan de “koop cyclus”
  • helpt verkopers om het juiste te doen, op het gepaste moment, en met de beste resultaten.
  • vermijdt een prijzenoorlog en verhoogt de winstmarge.
  • bouwt lange termijn, vertrouwensrelaties uit met je klanten.

We adviseren en begeleiden verkoop teams en  hun management om deze aanpak succesvol in te voeren.

Lead Generatie

Nieuwe media/technologie heeft het gedrag van potentiële kopers onherroepelijk en sterk veranderd. Daarom is efficiënte lead generatie vandaag nog belangrijker. Deze cursus geeft  beter inzicht in lead generatie:
  • Planning: Profilering, detectie, aanpak, objectieven, budgettering en resources
  • Uitvoering: Content Marketing, Marketing Automation en Inbound Marketing
  • Continu beheer en opvolging: Lead scoring/nurturing

International Marketing: Go-to-Market

Als KMO moet je ooit beslissen om internationaal te gaan. Dit gaat gepaard met veel vragen… en antwoorden? Daar kan Gandamo helpen:
  • Analyseren of je bedrijf er klaar voor is.
  • Welke markt(en) selecteren
  • Hoe die markt betreden en benaderen?
  • Wat zijn de risico’s, de barrières?
  • Hoe een commercieel plan te ontwikkelen ?
Gandamo heeft  brede ervaring met alle aspecten van internationaal zakendoen. Philippe Carron doceert  “International Marketing” aan de Artevelde Hogeschool te Gent.

Professionele presentatie/data visualisatie

Overtuigende communicatie kan maar met sterke data visualisatie. Gandamo heeft een grote ervaring en kan helpen om de communicatie te versterken.